2013年4月2日 星期二

MARC JACOBS – OH, LOLA! & Calvin Klein – SHEER BEAUTY 試用感


今次得到另一間公司嘅邀請,
試用嘅就係2013今季最新嘅香水。
分別有MARC JACOBS – OH, LOLA 同埋 Calvin Klein – SHEER BEAUTY

首先,
我個人係喜歡用香水嘅,
但我揀香水係幾麻煩嘅。

初初收到OH, LOLA 時,
一試個味其實係唔太喜歡的,
因為當下覺得果味太濃。
之後我再聞清楚,
發現佢中調同基調嘅味道令我覺得好舒服,
淡淡哋,好輕,但又不失女孩子溫柔的感覺,
好適合春、夏天約會時噴。

至於個樽身,
設計師將佢整到成支花咁,
仲有塊葉仔襯扥住添,
幾可愛架!

至於CK SHEER BEAUTY呢,
OH, LOLA!係完全唔同嘅感覺,
從外形到味道,
SHEER BEAUTY畀我嘅感覺係好有女人味,
同埋好優雅。

曾經有一段時間我係戒買CK嘅香水嘅,
因為之前有隻叫做 CK One
由於呢隻味好多人都好喜歡,
結果嗰排無論你行去邊都好,
你總會聞到呢隻味,
我的確被 CK One嚇親咗的。
今次嘅SHEER BEAUTY令我重投 CK嘅懷抱,
我覺得好開心。

講返佢嘅味道,
不論佢嘅前調、中調同基調都完全都係我喜歡嘅味,
前調好清,因為有水晶梨花同白桃;
中調嘅香:牡丹,木蘭,紫丁香,仲有土耳其玫瑰;
基調嘅持久:透明麝香,雲呢拿同埋雪松木。
呢個味道我會選擇夜晚去街,
同朋友飯局用,
感覺可以係隆重少少嘅。
樽身好簡約,
橢橢哋形,仲帶有淡淡嘅紫色,
令我覺得好優雅同浪漫啊~~~

呢兩支香水我都好鍾意,
兩支各有各唔同嘅特別,
感覺好唔同,
適合我喺唔同時間同唔同嘅場合用。
就可以成日都香噴噴咁四圍去啦,耶~~~

沒有留言:

張貼留言