2013年3月8日 星期五

Seau 瘦身 Vela Shape


踏入2013年,
決心要搞靚自己。
不過呢,
靚,就唔淨只係個樣嘅,
仲要有適中嘅身形。

正當我努力瘦身之時,
Seau Concepts Store 就搵我試做瘦身機,
我當然欣然接受呢個邀請啦。

我好鍾意呢度嘅感覺,
好優雅,舒服。
個人都比較喜歡唔會勁sell plan嘅公司,
美容院亦都係。
好好彩我遇到嘅都冇呢尐情況。

由於係試做嘅關係,
所以冇得畀我揀做邊度。
佢哋建議做後腰嘅位置,
俗稱“call機位”
已經試做完五次架喇,
由於係一個鬼鼠位,
就算身邊嗰個都唔會留意到有幾大變化,
再加上係冬天,
成日都包到自己實一實,
所以唔會話好覺眼。
話雖如此,
其實自己都覺得係firm咗尐嘅,
當然,只係做五次並唔會期望可以瘦咗幾多啦,
仲要啱啱過完個新年添。
不過如果可以揀,
我情願做手臂,
因為自己難減,
有機做就梗係想交呢個重大責任畀佢啦。

講返部機先,
佢叫做“Vela Shape
除咗可以瘦身之外,
仲可以去橙皮紋同埋通淋巴添。
我都有問過美容師,
佢都話:如果單做機唔控制飲食又唔做運動但又想瘦的話,
咁你就預咗要用好多錢去做機,
做機係 “幫助” 我瘦身的。
好鍾意佢咁中肯咁講畀我知,
而唔會氹我話做幾次就有效等我發白日夢。
 我覺得部機好舒服,
一開始時美容師會幫我度身同影相做返記錄,
之後就會瞓上美容床,
喺需要做機嘅地方搽尐 Gel,
跟住美容師就會拎住部機碌我喇,
碌碌下又會吸下咁,
仲會有少少熱嘅,
好舒服架。

以前試過去過間超迫嘅美容院做機,
完全覺得係慘。
尐床迫到不得了,
分分鐘唔覺意會見到 “隔離床”…
迫都算喇,
當你買完佢嘅coupon之後,
到要約做機時,
成日都會book唔到…
最終咪因為成日book唔到就冇去了,
錢就咁就冇咗了。 =(
另外地點又係另一問題,
Seau喺中環盤谷銀行樓上,
港鐵站就喺對面,
方便到喊!


嚟緊Seau會有一尐優惠畀支持我嘅朋友,
至於係乜嘢而家要賣個關子先,
大家要密切留意住啦!



沒有留言:

張貼留言