2017年8月4日 星期五

第一部洗面機 - Foreo Luna Mini 2

前文提要講想買洗面機前嘅事, 未睇嘅朋友可以睇返呢度: 洗面機入手前傳
一路都有諗緊想買個洗面機, 朋友用緊 Clarisonic , 但要三個月換刷毛 , 同埋尐毛咁細咁密我覺得香港唔適合用, 佢唔會乾得晒就好易有菌, 所以基於呢兩大原因下我就冇再諗喇。 另一種刀片型我又覺得佢好似好粗暴去對待塊面 , 所以都唔冇考慮。 到呢排又諗返起洗面機, 忽然諗到而家有矽膠款嘅機, 即刻上網努力睇下尐評語等等。 由於係矽膠我覺得清潔同衛生方面會好好多, 而且佢相對 Clarisonic 係細好多輕好多, 去旅行同放喺洗手間都好方便。 當然, Foreo Luna Mini 2 個設計仲要係我覺得好靚嘅添! 放喺浴室直頭係一個擺設! 仲有就係多顏色揀, 雖然佢個 shocking pink 真係好靚, 當大家都以為我會揀佢時, 我係買咗黑色嘅, 因為我家嘅清潔用品全部係白色樽, 隔離放黑色 嘅 Luna Mini 2 實在太襯同埋 太!有!型! 所以我揀咗黑色!


第一次用完塊面覺得好滑 , 而我亦有特登用佢頂部嘅位去清潔鼻有黑頭嘅位置, 洗完尐黑頭又真係好似少咗! 第二日朝早用完再化妝, 個妝更加貼, 上咗粉都好滑, 客人嚟到我都同佢開心 share 下, 佢摸完我塊面都話好滑。(沾沾~~ ) 我會繼續留意住皮膚嘅改善, 不定期 update 下情況同大家分享下。



附圖係 Foreo 嘅各款洗面機, 佢呢度都 show 漏咗, 仲有三款: Luna Play Plus , Luna Go 同埋 Lune Luxe(呢部要六萬幾蚊,傻眼…)。 Luna Play 主要係即棄型,冇得叉電換電,可以當係一個試用版。 而 Luna Play Plus 就可以換電,功能上同 Luna Play 係冇分別。 原本我都只係諗住買個 Luna Play Plus, 但之後覺得實在太細部,當我睇埋進階上去 嘅 Luna Mini 2 就覺得比較係我想要嘅功能。 至於Luna 2 係有埋導入同抗衰老嘅功能,不過我覺得好似有少少誇張,同埋我未係好需要。

有樣嘢需要提下大家,
爬文時見到有用家話用用下機身出現類似霉點度出現,
我估計係可能佢哋洗手間實在太濕。
個人建議,
如果浴室比較濕嘅話,
用完之後抹下機身,
放喺通風地方就可以減低有霉點嘅出現。
始終香港已經較濕,
浴室又濕上加濕,
霉菌就好易會滋生。 每部洗面機都有自己獨有嘅編號, 我買嗰部雖然係水貨, 但都可以上官網登記, 同樣有保養的。 我搵到地方賣水貨, 但唔方便公開。 如果想要相關資料請 pm 問我啦!

沒有留言:

張貼留言